Üye Girişi | Yeni Üyelik

Kadın Sağlığı

Kadınlara iyi haber


Bookmark and Share

İçerdiği omega-3 ile beyni besleyen ve birçok faydası bulunan cevizin

Kadınlara iyi haber

İçerdiği omega-3 ile beyni besleyen ve birçok faydası bulunan cevizin kadınlar için de bir faydası ortaya çıktı.
Batı Virginia'daki Marshall Üniversitesi'nden araştırmacılar günde iki avuç ceviz yemenin kadınlarda göğüs kanseri riskini yarı yarıya azalttığını ve var olan tümörlerin de aynı ölçüde büyüme hızını azalttığını ortaya koydu.

Araştırmacılar sonuçlara öncelikle fareler üzerinde yaptıkları deneylerde ulaştı.

Araştırma ekibinden Elaine Hardman kanserin genetik olarak fareler üzerinde çok daha hızlı yayıldığını ve bu yüzden bu araştırma sonucunun önemli olduğunu belirtti.

Ceviz, badem, fındık, antep fıstığı gibi yemişler içerdikleri protein, lif, vitaminler ve mineraller ile çok önemli antioksidanlar olarak değerlendiriliyor. Ayrıca bu besinler hücreleri de ciddi anlamda zararlardan koruyor.

Bu yılın başında kimya profesörü ve araştırmacı Joe Vinson günde bir avuç ceviz yemenin diğer yemişlere göre antioksidan olarak iki kat daha fazla antioksidan içerdiğini belirtti.

Yorumlar

Yorum Yazınız

Adınız

 

E-posta Adresiniz

 

Yorumunuz

 



 

Ana Sayfa | Haberler | Ansiklopedi | Kadın Sağlığı | Erkek Sağlığı | Çocuk Sağlığı | Videolar | Sponsorluk | Künye | İletişim

Tıbbi Açıklama: Bu sitedeki bütün bilgiler geneldir ve sizin verdiğiniz bilgiler ve yorumunuz doğrultusunda değerlendirilmektedir.
Buradaki bilgiler sizin özel sağlık durumunuz için kullanılamaz.

Sponsorluk için : sponsor@kamusagligi.com         İletişim : info@kamusagligi.com

web statistics