Üye Girişi | Yeni Üyelik

Erkek Sağlığı

Erkekler Neden Aldatır?


Bookmark and Share

Erkekler Neden Aldatır?

kamusagligi.com olarak sizlere kapsamlı olarak yapılmış bir araştırmayı anlatarak bu sorunun cevabını beraber aramaya çalışacağız.Çiftlerin öncelikle ruh sağlığını ve bununla beraber etkileşimler ile fiziksel sağlıklarını ciddi olarak etkileyen bu olayın aslı nedir?

Yorumlarınızla konuyu her açıdan tartışmamız mümkün.

Amerikalı danışman M.Gary Neuman geçtiğimiz yıl tamamladığı araştırmasında 200 kişi üzerinde bilimsel bir çalışma yaptı. Bu kişilerin ortak yanı erkek olmaları, evli olmaları ve tümünün de eşlerini aldatıyor olmasıydı…

Evlilik danışmanı Neuman’a göre, bu konuya çoğu zaman kadınların gözünden bakılmakta. O ise erkek psikolojisini indirerek biraz daha sade bir yolla araştırma yaptı.

Erkeklere çok net olarak “neden aldatıyorsun?” sorusunu yöneltti… İşte yaptığı çalışmadan çıkan sonuçlar…
 

Sayfa : 1 2 3 4 5 6 7

Yorumlar

KÜBRA / 21.09.2011 23:35:28

Onu bunu bilmem iş bahanesiyle şehir dışına gidildiğinde peşine düşün derim.Ben öyle suç aletlerine ulaştım.İstediğiniz kadar bakımlı güler yüzlü tatlı dilli olun boynuzlarınız uzar da uzar ta ki emekli olana kadar.Ozamanı bekliyorum ben de...

Danko / 06.08.2011 12:17:48

Bir insan niye aldatır, daha doğrusu aldatmak ne zaman başlar. Düz mantıkla gidelim.Çalışan bayanlar işe giderken süslenir makyajını yapar gider işine; peki erkeği için bunu neden yapmaz (ben kendi adıma söylüyorum) uzun lafın kısası bayan gündüz işi gece eşi için süslenip onun gözünü boyarsa o erkek başka renk göremez zaten....

busem / 02.08.2011 10:31:55

erkek doyumsuzdur ne yaparsan yap sıkılırsa aldatır.

ersin / 27.07.2011 08:33:49

Her erkek aldatır diye bir durum yok.herşey bayanda başlıyor bayanda bitiyor.erkekleri degiştirme yoluna gitmeyin,huzr,mutluluk,güvebn verin,sinirlenince ipin ucunu kacırıp kalbıni kırmayın ,güler yüz ve sevgi gösterin hic bir şey olmaz.aynı şekikde erkekde eşine bu şekilde yaklaşmalı.bilinmeyen bir gercek en çok aldatan kadınlar ,iyi sakladıkları ve ortaya cıkmadıgı için erkegin adı çıkmış 9 a inmez 8 e:))

gülşah doğan / 25.07.2011 09:11:13

aile terbiyesinden noksan cahil şerefsiz adamlar aldatır aldattıkları gibi bide kendileriyle gurur duyarlar

Sniper / 22.07.2011 12:37:28

Aldatan erkeklerin evliliklerinin ilk 1 yılına bir dönün bakın. Eşlerinden bekledikleri ilgiyi alakayı görmediklerini göreceksiniz. İlk etapta çekingen taraf olan sevgisini göstermeyn kadınlar daha sonraki dönemlerde normale dönselerde erkekte olan saygı ve sevgiyi bitirdikleri için aldatılmaya mahkum kalıyorlar.. Kadınlar derseniz şeytanın dünya şubesi onlar. Yeterki istesinler hem aldatırlar hemde ruhunu bile duydurmazlar.. Sonuç olarak bu işi huy edinmişler dışında kalan kadında erkekte ilgisizlikten aldatır...

emekliadam / 21.07.2011 08:21:33

altdatma erkek erkekle alldatmıyor :)) mutlaka bir başkasını eşi kardeşi annesi ile yapıyor bu aldatma olayını o zaman neden sadece erkek eldatdıyor deniyor bu eylem iki kişi tarafından oluşuyor erkek ve kadın tarafından daha ilginc olanı erkekler ve kadınlar neden cinselligi kendi cinsleriden yaşıyor bu bir aldatmamı onu incelemek lazım

bluuu / 20.07.2011 11:28:10

exi / 08.07.2011 19:19:23 Valla kadın da öyle bir aldatır ki, erkeklerin ruhu bile duymaz. Sadece erkekler gibi dillendirmez. en iyi yorum.:))s,z erkekler kadınları hafife almayın buna gnülden inanıyorum kadın sabırlıdır iyidir toparlayıcıdır.ama onu sınırına getirince işiniz biter ruhunuz bie duymaz.... o yuzden iki satırlık cumle konuyu bıtırır...

ilhan / 19.07.2011 22:21:36

bence sız kadınlar bız erkeklerden daha cok aldatıyorsunuz tek fark kadının dırdır hallerı aldatma olayına gelınce lal durumuna gelmesı erkegın suskunlugu ıse aldatma durumunda marıfet olarak bılınıp cumle aleme anlatması :)

kadınlar kendini kullandırmasalar / 19.07.2011 20:43:57

günümüzde de geçmişte de çekici,cinselliği kullanarak karşı cins olan erkeği peşinden koşturmayı beceren kadın...şimdi bir kadın kırıtarak,kalaçalarını sallayarak yürüse ve bir tebessüm etse en namuslu erkek bile %100 peşine düşmese de içi gıcıklanır,ama bir erkek kadının peşinde koşsa kadın aldırış etmez buna,neden canı istemediğinden mi toplum ona bir rol biçmiş kadın erkek peşinde koşarsa adı ...bilmem ne olur,erkek ise çapkın olur,kadın erkek peşinde koşsa mahallenin tüm erkekleri üzerinden geçer,toplumsal yargıları değiştirmeliyiz elele...namus kadın için neyse erkek için de o olmalıdır.o zaman erkek de aldatmaz.

salih / 19.07.2011 14:55:58

ya aslında işin doğrusu şudur,nefisle ,şeytan bir araya gelince,güzel ,çekici ,sexsi bir kadında görünce ve ondanda yakınlık görünce ,ve ttabii erkekde biraz yakışıklıysa o zaman aldatma ,yada çapkınlık kaçınılmaz oluyor. burda nefsine dur diye biliyorsan ne mutlu sana her işin başı iradenin güçlü olmasıdır. konu uzun ama kısaca özetlersek konunun asıl sebebi ( nedeni) budur. saygılar....

yılmaz / 19.07.2011 11:48:05

biz toplumsal olarak ilgisiz toplumuz eger iki insan birbirini seviyorsa kesinlikle altatılmaz mutuluk bulmıyan insanlar her yere tevşik ediliyor kadın olsun ve erkek olsun icinden bir pislik varsa aldatır

gunce / 19.07.2011 10:13:25

erkeğin doğasında var aldatmak...evet % 90 heyecan ve sex için...peki kadın neden aldatır???? bence erkeği ve kadını yok bu işin...ikisi de aynı....

PRIVATO / 19.07.2011 08:15:47

Biz erkekler bekarlığımızda ormanların kralı aslan gibiyizdir. Kendilerini mağdur gösteren kadınlar ise bekarlıklarında hayallerindeki aslanın peşinde koşarlar bulduklarında onu ele geçirmek için her türlü maymunluğu yaparlar. Evlendikten sonra kadın birden rol değiştirir. Peşinden koştuğu o vahşi ASLAN evcil bir KEDİ olmalıdır Ve kadın aslan terbiyeciliğine soyunur. Kendi istekleri doğrultusunda bu ASLAN'ı terbiye ederek KEDİ'ye çevirirler. Sonra bir gün başka bir maymun çıkar, terbiye edilmiş ASLAN'a maymunluk ederek aslında KEDİ değil ormanların kralı ASLAN olduğunu hissettirir. Ve ASLAN kırbaç yiyeceği kafes yerine doğada mutlu mesut takılır.

Emine / 18.07.2011 23:46:33

Engin, bu yazıyı bana senin gönderdiğini biliyorum. Bildiğim sadece bu da değil.Beni eski sevgilinle aldattığını da biliyorum..sana çapraşık ilişkinde başarılar dilerim.

erkan / 18.07.2011 22:39:14

Sevmeyi bilmeyen, Aşkı hiç tatmamış olan,gözü hep dışarda olan, mutluluğu eşinin kollarının arasında değilde farklı ortamlar içinde arayan erkek her zaman eşini aldatır. Bir erkek eşiyle daima mutlu olmalı, her gün eşini kendine aşık edebilmeli, ve eşiyle bolca zaman geçirmeli, Bir erkeğin eşinini aldatmaması için, eşininde ona özveriyle karşılık vermesi gerekir, arada hiç birşey kalmadıysa bile her zaman saygı olmalıdır. aldatmak hiç birşeyin çözümü değil, felaketlerin başlangıcıdır

nihal caner / 18.07.2011 21:18:11

bakın her şey karşılıklıdır kızımn bakıcısı.ben yolunu buldun kocam 1 kere ama ben 2 kere aldatıyorum içimi rahatlatıyoum kavgada olmuyor eskiden üzülürdüm şimdi mutluyum diyor.ayrıca inanın pek çok kadın bunu ypıyor ve karşılığını verdikleri için huzurlular.erkeklerin hepsi yapıyor eeee kimlerle.uzayda kadın varda bizmi bilmiyoruz.kendinizi kandırmayın bilinki aldtan her erkek aldatııyor kadınlar hemmm anlıyor zaten aldatıldığını ve salak ayağına yatıyor.

Yorgun / 18.07.2011 15:37:11

Bütün erkeklerin başı yerin dibine girsin hemside aynı. nE YAPARSAN YAP BOŞ. yOK NEYMİŞ HEM KADUINLAR ONALRI ELİNDE TUTACAKMIŞ VALLAHA KÜLLÜ BOŞ. ERKEĞİN KİMYASINDA VAR KİMYASINDA. ON PARMAĞINI MUM ETSENDE BOŞ ONLAR BİR ARI GİBİDİR BİR ÇİÇEĞE KONANA KADAR CAN KURBAN KONDUKTAN SONRA BAŞLARINI HYEMEN KALDIRIR BİR SONRA KONACAĞI ÇİÇÖEĞİ ARARLAR. CEHENNEMİN DİBİNE KADAR YOLLARI VAR. MEYMENETSİZLER

LEVENT / 18.07.2011 12:43:55

Aldatma neden yalnızca bir cinsel birlikteliğe indirgeniyor. Aldatma aldatmadır, Aldatma verilen sözlerin tutulmaması demek değil midir... Bütçesi yeterli olmayan bir erkeğin, alamayacağı bir ürünü, bir kadınının eşinden gizli saklı alması veya almaya çalışşması bir aldatma değil midir...:)

Mert / 18.07.2011 09:17:37

Bence çoğu kadın, beklendiği gibi olaya yaklaşmış. Bu yazıyı gerçekten başucu yazıları yapmalılar. Kızıp, tavır alırlarsada, kendileri kaybederler. Çünkü burada olay o kadargüzel ve tane tane anlatılmışki.. Resmen bir kompozisyondaki aşamalar gibi. Ne bir eksik, ne bir fazla. Gerekirse detaylarda yazılır. Ama bence bu yazının üstüne pek gerekte yok...

mehmet / 17.07.2011 22:27:48

bana cevap veren arkadaşa söylüyorum benim ne kadar okuduğumu bilemezsin ama naçizane kendimce bende okudum. belki de senden çok fazla... şimdi burda klasik beylik senin hoşuna gidebilecek şeyler söylemek isterdim ama senin için ürkütücü benim için yadsınamaz sarsılmaz bir gerçektir erkeğin doğasındaki çok eşlilik... bu kanıya varmak işime geldiği için değil gerçekleri birilerine şirin görünmek pahasına da olsa çarpıtamayacağım içindir. aramızaki tek fark ben bu gerçeğin farkına senden önce varmışım belkide sen o gözlüklerle baktığın sürece (sahte entel kimliğinle femine erkekler ararken) bu gerçeği asla farketmeyeceksin. giyimiyle kuşamıyla çerçevesi kalın siyah optik gözlüklerle daha aydın görunen ama aslında hiçbir halttan anlamayan insanlar modernlik adı altında demokratik palavralarla senin hoşuna gidecek şekilde psikolog piskiyatr edalarıyla konuşup daha kompleks açıklamalar getirebilirler erkekler neden aldatır sorusuna ama gerçek bu iki kelime kadar basit Erkeğin doğasında var.....

bilinmezzz / 17.07.2011 22:23:19

Ha Ha Ha artık eşinizin sizi aldattığı bayana 10 000 tl tazminat davasıda açabiliyorsunuz bayanlar Lütfen BUNU BİRİLERİ DİKKATE ALSINDA KARŞIDAKİ KADINDA BİRAZ CEZALANDIRILSIN

Eylül / 17.07.2011 22:07:44

"Bence kadın için de erkek içinde aldatma olayı tamamen evliliğe bakış ve kişilik sorunudur.Aynı zamanda da zeka sorunudur. Sonuçlarını düşünüp muhakeme edebilecek zekaya sahipse ve eşinin tepkisini kestirebiliyorsa buna rağmen de yapıyorsa aklından zoru var demektir. Hiç kimse bu aşağılanmayı hak ediyor olamaz." Biraz da biz kadınlarda erkektir yapar dediğimiz den de buna cesaret edebiliyorlar ama sonları kötü, hiçbir erkek evdekini cepte görmemeli kadın içinde geçerli bu. Bir kere yaptımı arkası geliyor ve hep aldatıyor...

can / 17.07.2011 19:22:03

sütü bozuk dini inancı zayıf olan aldatır.

ee / 17.07.2011 17:27:48

aferim

mirsem / 17.07.2011 16:58:55

beril enuysal / 29.06.2011 10:57:33 keyfi bilir beni aldatmasın diye tez yazar gibi neden - sonuç araştırması yaparak ömrümü harcayamam hiç bu araştırmalarada gerek yok ömür boyu şöyle yaparsam beni aldatmaz diye kafa yormaktansa aldatan aldatılır der yoluma bakarım ...Bu araştırmalar bence vakit kaybı hayat devam ediyor gidene by by gelene hay hay:)) işte budur

melek / 16.07.2011 10:36:16

kadın neden aldatır....erkek neden aldatıyorsa o yüzden aldatır evde saygı sevgi ilgi görmüyorsa.....oturup dertleşebileceği bir eşe sahip değilse....takdir görmüyorsa ...sevgili eşi evde kendisine gçstereceği ilgiyi dışardaki bayanlara harcıyıp evde de tvnin başında uyuyakalıyosa......daha çokk sebeb var ama bu kadarı yeterliolur sanıyorum

yağmur / 16.07.2011 09:35:48

insanlarımız kafasında belli bi kriteri oluşturdukdan sonra yapacak hiç birşey yok.. kimi çok eşliliği kafasında kurar,kimi gününü gün etmeyi ve kimide dırdırları öne sunar ama kısacası erkek kendini haklı görmek için bir sebep arar.. çünkü seven bi erkek ne karısını aldatır nede onun dırdırlarından usanır.. herşey karşılıklı anlayışa bağlıdır.. şahsen ben eşimi sıkmam,arkadaş ortamı ile serbest bırakırım ve arkadaşları ile tatile gitmesinide engellemem çünkü birşeyden ne kadar korkarsanız o kadar yaşarsınız.. en güzeli insanı kendi haline bırakmak.. başkasına gidiyorsada hiç mücadele etmem en büyük cezam bensizliktir.. serbest bırakma sebebimde karşılıklı anlayış ve güvendir.. çünkü bilirimki ben onu mutsuz ve huzursuz etmediğim sürece yanlış yola kendini sokmayacağıdır.. etrafımızda o kadar bayan varki doğru yolundan giden insanı bile şaşırtıyorlar.. evet burada bayan içinde erkek içinde iş bizlere düşüyor.. örf ve adetimizle yetişdiysek ve ALLAH korkumuz varsa vede güveniyorsak sevdiğimiz kişiye zaten yapmazlar vede yapmayız..

goktor / 15.07.2011 17:14:19

aldatan da suçlu, aldattıran da. sebep sonuç ilişkisi.

doğukan / 15.07.2011 08:13:06

Yasemin adlı arkadaşımıza tamamen katılıyorum. Hem ahlak meselesi hem de evdeki talep arz meselesi. isteklerin ve arzular ne denli karşılanabiliyor tatmin edilebiliyor ise bağımlılık o kadar artar. Talep ne derece askıda kalır ise ilişkiler de aynı yere konur.. Şimdi erkeklerden bahsediyorsunuz, aldatan evli kadın yok mu? Peki o neden yapıyor?

MAHMUT / 14.07.2011 13:55:03

erkek neden aldatır eve gelince güler yüz göstermezse hanımı dır dırı cok olur kafa ütülerse illa benim dediğim olacak diye bir yapısı varsa ben bile aldatırım arkadaş bayanları isin hoşsunde en iyisi sensin ama ufak bir eleştirme yap senden kötüsü yok küser gider 1 ay gelde aldatma.....

/ 14.07.2011 09:52:12

Arkadaşlar erkeğin doğasında vardır. Ne kadar da kurallar ve toplumsal değişiklikler bunu yasaklasa da erkeğin doğasına karşı koymasını sağlayamaz. Ayrıca çoğu aldatma uzun bir beraberlik için değildir o an oluşan bişeydir ve gelip geçer sonra yine hayatına döner erkek rahat olun.

mahoni / 13.07.2011 09:34:20

erkeğe saygı olmazsa inatlasır diklesirse sexi erkeğin istediği zaman değilde bayanın istediği zaman olursa ben böyle bayanı aldatırım arkadaş bayanı 10 sefer başında taşı 1 sefer indir senden kötüsü yok kocam beni aldatıyor demesini bilir bir seferde olsun kendine sorsun kocam beni niye aldatıyor

Mefy / 12.07.2011 00:27:37

Erkekler pohpohlanmaktan hoşlanırlar.Hatalarını yüzlerine söyleyen,dobra ve dırdırcı eşi sevmezler.Neşeli,cilveli,yalancı olacaksın.Ayyyyy,harikasın !..Çok zevklisin..İdeal erkeksin vs. yalan söyleyen,rol yapan kadınlara,kadın çirkin de olsa,yaşlı da olsa saplanıp kalırlar :)

mehmet kuluk / 11.07.2011 15:37:26

05.07.2011 20:18:29 tarihinde Mehmet adlı arkadaşımıza tamamen katılıyorum. Erkek dogasında vardır aldatmak.

fatih / 11.07.2011 14:40:32

herşey kadında biter, erkeği evden uzaklaştırmayın, böyle şeyleride gündeme getirmemiş olursunuz, iyi huylu sevecen ve kendini erkeğine bağlayan bir kadın için böyle bir tehlike olamaz.

SELDA / 11.07.2011 11:03:00

Erkekler herşekilde aldatır bence mutluda olsa karısını deli gibi sevsede çünkü doyumsuzdurlar ellerindekiyle yetinmeyi bilmezler bakışlarıyla,sözleriyle hep aldatırlar...

nur / 10.07.2011 19:20:17

Yaziyi 22 yillik evli birisi olarak okuduğumda hala öğrenilecek çok şey olduğunu düşündüm.Doğrusu güzel bir araştırma olmuş Bence kadın için de erkek içinde aldatma olayı tamamen evliliğe bakış ve kişilik sorunudur.Aynı zamanda da zeka sorunudur. Sonuçlarını düşünüp muhakeme edebilecek zekaya sahipse ve eşinin tepkisini kestirebiliyorsa buna rağmen de yapıyorsa aklından zoru var demektir.Sü tü bozuk olan ve ahlaki değerlerden yoksun kim olursa olsun mutlaka bir gerekçe bulabilir. Önemli olan iki taraf için de mertce önce ayrılsın sonra ne hali varsa görsün! Hiç kimse bu aşağılanmayı hak ediyor olamaz.

Şenol / 10.07.2011 16:41:05

Geçmişten günümüze gelen bir süreçtir aslında bu türk erkeklerinin uçkuruna fazla düşkün olmasından kaynaklanıyor bence,eşlerinin çok güzel veya bakımsız olması birşeyi değiştirmiyor güzelde olsa gözü illaki dışarıda oluyor buna anlam vermek hem zor hem de karışık olsa gerek sanırım bu yüzden aldatma içgüdüsü harekete geçiyor bu esnada.

meral can / 10.07.2011 11:26:43

Eşlerini tatmin edemeyenler aldatılmaya mahkummuş tatmin olarak illa (seks )anlamında değil. ilgi, şevkat, güleryüz, sevgiye aç, biraz daha ılımlı, sevecenlik beklentisi içerisinde tabikii bu her iki taraf için geçerlidir. aldatmaya, aldatılmaya şiddetle karşıyım. eşler birbirlerini seviyorlarsa azda olsa değer veriyorlarsa sorunları varsa evlilik terapisine görünmeleri gerekir. iki seçenek var ya boşanmak, yada evlilik terapisine gidip evliliklerini düzeltmek sorunun kaynağını bulmak...

meral can / 10.07.2011 11:16:16

Aldatmayan erkek yoktur. Aldatmayanda aklından geçirir ama beceremez cesaret edemez ama aldatma düşüncesinide aklından hiç çıkartmaz :)

/ 09.07.2011 18:26:31

iKİ SEÇENEK VARDIR BENCE:EŞİ YA ÇOK BAKIMSIZ YADA ÇOK DIRDIRCIDIR İKİNCİSİ YADA İLİŞKİLERİ ÇOK BAŞARISIZDIR......

mehmet cavusoglu / 09.07.2011 14:44:51

sayın nesli : - mutluluk nedir?

/ 09.07.2011 11:42:18

mehmet / 05.07.2011 20:18:29, sayın mehmet, erkeklerin çok eşli olması erkeklerin hüsnü kuruntusudur ve işlerine gelmektedir. öyle bir şey yok, yaradılıştan beri yok beyefendi, o zaman tanrı ademe bir değil bir kaç kadın verirdi, biraz okumak lazım mehmet bey!!!

nuray / 09.07.2011 00:17:43

en iyi erkek ölü erkektir tabi aldatanlar için diyorum çünki başka türlü bu pisliği yapmaktan vaz geçmiyolar

Sexi / 08.07.2011 19:19:23

Valla kadın da öyle bir aldatır ki, erkeklerin ruhu bile duymaz. Sadece erkekler gibi dillendirmez.

/ 08.07.2011 14:02:11

bence erkekler çok doyumsuz ben eşimden gereken ilgi ve alakayı görmüş olsaydım onun için yapamayacağım birşey olamazdı bırakın aldatmayı hep onu özlerdim onun ilgisini sevgisini özlerdim ama erkekler maalesef bizden gereken herşeyi görmelerine rağmen mutlu olmayı beceremiyorlar onlara ne yaparsanız yapın sizi gene aldatırlar çünkü çok doyumsuzlar kişilik olarakda çok benciller ama bizler gibi olabilselerdi hayatta aldatma diye birşey olmazdı zaten ama benim anlayamadığım tek şey neden erkekler neden bukadar doyumsuz ve egoist hiç anlam veremiyorum ayrıca çok ama çokda rahatlar çünkü bizim verdiğimiz kadar deger vermiyorlar bize

orhanturkoglu07@hotmail / 08.07.2011 02:52:54

abi ya hergün pirzola yenirmi ? hergünde kuru fasulye yenmez demi yani arada bi turşu yiyeceksin kabak tatlısı yiyicen :) ha bunları yerkende keyif alıcan demi yani bu arada bayanlara iki lafım var DIR DIR ETMEYİNDE KOCANIZI SAHİP ÇIKIN KURU FASULYE YEMESİN :)

mehmet / 05.07.2011 20:18:29

bence burda atlanılan önemli bir durum var. kadınla erkeğin kimyası aynı değildir. Erkek doğası gereği çok eşlidir. bazılarınız bunu gerici bir yakşalım olarak bulsa da gerçeğin ta kendisidir, bu... Medeniyet insanları yontar şekillere sokar, o şekiller altında çok eşli doğaları asla kaybolmaz ama değişik şekilde tezahür eder. demokratik toplumlarda erkek aldatır, dikta nın olduğu toplumlarda ise erkek açık açık kimi zaman dini veya örfi kurallarıda arkasına alarak harem kurar. kimisi de dini veya toplumsal kurallara uyabilmek için iradesine sahip çıkar nefsine müthiş bir eziyet uygular istisnai de olsa eşini aldatmadan hayatını devam ettirir tabi aldatmayı fiilen yapılan cinsellikten ibaret sayarsak... Ama sonuçta hiçbir erkek tam bir iç huzuruyla tek bir kadına razı gelmez bunun sevgii veya saygının bitmesi duygusal eksiklik ilgisizlikle de alakası yok belki bunlar zaman zaman tetikleyici rolundedir ama sonda söleyeceğimi başta da söledğim gibi erkeğin doğasında vardır çok eşlilik peki ya kadın bu konuda da bi kaç fikrrim var ama erkekler hususnda kesin konustugum gibi kadınlar konusunda da kesin konusamam sonuçta kadın kimyası daha farklı çalışır:)))

doktor / 02.07.2011 10:35:20

ARKADAŞLAR HEPİNİZ BURDA BÖYLE KONUŞUYORSUNUZ AMA KİM KAÇAMAK YAPMIYORUM DİYORSA YALAN SÖYLUYOR EŞİMİ ALDATMIYORUM DİYEN ÇIKSIN KARŞIMA ALDATMAK SADECE BAŞKA BİRİYLE CİNSELLİK YAŞAMAK DEYİL YANİ SADECE CİNSELLİĞİ ALDATMAK OLARAK GÖRUYORSANIZ YANLIŞ BİR ERKEK VEYA KADIN BAŞKA BİRİYLE SOHPET ETMESİ HİÇ TANIMADIGI BİRİYLE ÇET YAPMASI ONUNLA HER KONUDA KONUŞMASI EŞİYLE ARASINDA GECENLERİ ANLATMASI BUDA ALDATMAKTIR BENCE ALLAH SONUMUZU İYİ ETSİN İNŞ ALLAH TÜM İNSANLARI ISLAH ETSİN DİYORUM BENİDE TABİ:)))))

şeyma / 30.06.2011 10:31:07

ben eşime acıkca soyledim onu nasıl sevdgmi ama aldatmak istesede buna engel olamayacagımı.. eger görürsem de direk boşayacagımıda biliyor umrumdada deil sıkıysa aldatsın bakalım.. :) zararı kendine

GARMİ / 30.06.2011 00:54:06

MURAT BEYE HAK VERİYUORUM EŞİT OLAN DURUMDUR BU .ALDATAN KADINLARIN HEPSİ DUL VEYE BEKARMI KESİNLİKLE İNANMIYORUM.HEPSİDE EVLİ VE ARADIKLARINI BULMAYA ÇALIŞAN KİŞİLER BUNLAR.

beril enuysal / 29.06.2011 10:57:33

keyfi bilir beni aldatmasın diye tez yazar gibi neden - sonuç araştırması yaparak ömrümü harcayamam hiç bu araştırmalarada gerek yok ömür boyu şöyle yaparsam beni aldatmaz diye kafa yormaktansa aldatan aldatılır der yoluma bakarım ...Bu araştırmalar bence vakit kaybı hayat devam ediyor gidene by by gelene hay hay:))

kerem öz / 27.06.2011 11:43:42

saygının bittiği yerde sevgi,sevnin bittiği yerde ''aldatma''başlar

MELİS / 24.06.2011 10:29:10

DİLARA HANIMA KATILIYORUM KADINLAR MUTLU OLMADIKLARINDA ALDATIR.AMA MALESEF ERKELER İÇİN BUNU SÖYLEYEMİYECEM.

hatice / 23.06.2011 03:35:02

erkekler aldatan bayana daha çok deger veriyorlar.dürüst aldatmayan ev hanımlarına hiç deger vermiyorlar.ben birçok evlilikte bunu gördüm.bana göre aldatmayan bayanda yok erkekde onlar çok eskide kaldı.

Meral / 21.06.2011 00:09:53

Tespitler doğruda... Aldatıldıktan sonra kadın ne yapmalı... bir de çocuk varsa.

murat / 15.06.2011 16:37:32

bu yapılan araştırmada ki 200 kişinin ortak yanları erkek, evli ve aldatıyor olmaları demişsiniz. Buna mukabil şu soruyu sormak istiyorum. Bu 200 kişi aldattıkları eşlerini kiminle aldatıyor, bu kadar kişi hem cinslerini kullanmıyorsa karşı cinsten te bu kadar kişi aldatıyor demek değilmidir. Neden erkeklerin hep aldatan olduğu vurgulanıyor. Bu erkekler birbirini yapmıyorsa kadınlarda eşit oranda aldatıyor demektir.

AK / 12.06.2011 10:37:24

Bu araştırma Erkekler üzerinde yapılmış, onlara sorulmuş, onlar cevaplamış.. Bunu inkar etmenin, başka %yüzdeler vermenin, başka yorumlara bağlamanın anlamı yok ! Bir erkek olarak her kelimesi doğru diyorum. Ayrıca burada hep kadınların yorum yapması da tuhaf...

okan / 10.06.2011 17:03:24

gidenler gider kalan sağlar rant sağlar :)))

KEMAL / 10.06.2011 11:51:56

ben katılmıyorum.kadın erkeği her konuda mutlu etmek zorundadır erkekte zorundadır. ama kadın erkeğine sahip çıkarsa hiç birşey olmaz

Kerem / 09.06.2011 20:20:31

Dilara hanıma son cümlesi hariç katılıyorum. Unutmayın eşiniz yaşlanınca siz hala şu anki durumunuzda olmayacaksınız! Dolayısıyla ihtiyara talimmm:))

bora / 09.06.2011 09:02:24

bence sizin hiçbiriniz evli değilsiniz. bekara kadın boşamak kolay diye bir laf vardır bilirmisiniz

Nesli / 09.06.2011 02:17:20

Yasemin çok yanılıyor. Kadın da erkek de aldatır ama erkekler defalarca daha fazla aldatır. Erkeklerin çok büyük yüzdesi aldatırken, kadınlar genelde mutlu ise sadıktır. Erkekler mutlu olsa da aldatır.

DILARA / 08.06.2011 15:09:31

kismen dogru yalniz erkeklerin bence % 80 i farkli heyecan ve sex icin aldatiyor bunun baska aciklamasi yok bal yiyen baldan usaniyor bende cok kez aldatildigimi tesadufen ogrendim ama her erkek gibi gormedigim icin esim inkar etti ve ben o insanla hala evliyim ama onun bana en cok ihtiyaci oldugu donemde biraz daha yaslaninca benden baska kimse bakmayinca ben yapacagimi biliyorum :)

yasemin / 07.06.2011 21:46:31

katilmiyorum. Aldatmanin kadini erkegi yoktur. Aldatmak bir ahlak meselesi, kisilik meselesidir. Bunlarda eksikgi olan, degerleri olmayan insan aldatir. Iliski elbette bitebilir, bunu bitirmekte yine bir kisilik gerektirir. Cesaretle gidip ayrilmak istendigi soylenmelidir. Aldatmak yalan soylemektir hem de en yakininiza hem de hayati bir konuda. Bu kabul edilemez boyle ahlaksizlik olmaz. Ve aldatan aldanir sozunu de unutmamak gerek.

/ 07.06.2011 21:13:46

her kelimesi doğru...

Ayşe / 06.06.2011 14:51:36

Okudukça hak verdim ve tesbitler gerçekten çok doğru. Dikkate alınacak bir yazı

Yorum Yazınız

Adınız

 

E-posta Adresiniz

 

Yorumunuz

 



 

Ana Sayfa | Haberler | Ansiklopedi | Kadın Sağlığı | Erkek Sağlığı | Çocuk Sağlığı | Videolar | Sponsorluk | Künye | İletişim

Tıbbi Açıklama: Bu sitedeki bütün bilgiler geneldir ve sizin verdiğiniz bilgiler ve yorumunuz doğrultusunda değerlendirilmektedir.
Buradaki bilgiler sizin özel sağlık durumunuz için kullanılamaz.

Sponsorluk için : sponsor@kamusagligi.com         İletişim : info@kamusagligi.com

web statistics